28/11/08

Dissabte de cuina


El passat dissabte vaig trobar a mercat unes delicioses trompetes de la mort, i se’m va acudir adaptar un plat que feia la meva mare.

Ingredients:

Trompetes de la mort
2 llamineres
Mostassa
Crema de llet

En primer lloc passem les trompetes per la paella, fins que perdin l’aigua,reservem. Salpebrem els talls de llaminera i hi posem una mica de mostassa sobre de cada tall. Els passem per la paella i hi afegim la crema de llet, i les trompetes. Ho deixem coure una miqueta a foc lent, i “voilà”


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina mena de mostassa hi poses?
Si tinc trompetes assecades, què faig? Deu ser un contrasentit hidratar-les per passar-les en acabat per la paella perquè perdin l'aigua, oi?
T'he descobert al bloc de la Núr i trobo que el teu és fantàstic. A partir d'ara no el deixaré de petja.

Aurora ha dit...

Hola Joan,

Tinc un defecte molt gran, no soc constant en el blog, no reviso els comentaris.... tota jo sóc un caos.

La mostassa que faig servir és la Louit, la de tota la vida ;).

En el cas de les trompetes, si es fan servir assecades, es deuen posar una mica mes tard, no?, s'haurà d'investigar.

En qualsevol cas, m'en alegro que em visitis. Fins aviat.